Almanya’da Bundesliga izdihamı! 26 taraftar yaralandı…


KAYNAKAAHamburg’un 7 yıl sonra Bundesliga’ya yeniden yükselmesinin ardından gerçekleştirilen kutlamada taraftarların sahaya girmesi nedeniyle izdiham yaşandı.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Bundesliga 2’nin 33. haftasında Hamburg’un evinde SSV Ulm 1846’ı 6-1 yenerken, taraftarların sahaya girmesi nedeniyle yaşanan izdihamda yaralananlar oldu.
Alman Haber Ajansının (DPA) Hamburg İtfaiye Departmanı’na dayandırdığı haberde, yaşanan izdiham sonrası 26 Hamburg taraftarı hastaneye kaldırılırken, bir kişinin hayati tehlikesi bulunduğu belirtildi.
Henüz maç devam ederken yaşanan olaylarda maçın bitimine dakikalar kala bazı taraftarlar, tribünden sahaya doğru yönelerek reklam panolarını devirdi.
Polis, taraftarların soyunma odası koridorlarına girmesini engellemek zorunda kaldı.
Ligin bitimine 1 hafta kala Hamburg, Köln’ün 1 puan önünde 59 puanla lider durumda bulunuyor.

- Bundesliga
- Hamburg
- Taraftar
Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”